Καλωσήρθατε! Παρακαλούμε συνδεθείτε ή δημιουργήστε ένα λογαριασμό.
Έχουμε κάνει ειδική συμφωνία με την εταιρεία ταχυμεταφορών TNT και με την μεταφορική Μαρίνος συμφωνία για πακέτα και αποστέλλουμε σε όλες τις παραγγελίες με χαμηλό κόστος. Παρακαλούμε επιλέξτε τον σωστό τρόπο αποστολής κατα την διαδικασία της παραγγελίας σας.
Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστέλλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει εντός 3 ή 4 εργάσιμων ημερών. Στην ασυνήθιστη περίπτωση που η καθυστέρηση στην αποστολή θα είναι μεγαλύτερη των 5-6 ημερών, θα σας ενημερώσουμε με e mail, θα σας δώσουμε αναμενόμενη ημερομηνία αφίξεως ή παραγωγής του προϊόντος και θα σας ζητήσουμε οδηγίες για το τι θέλετε να κάνουμε. (Να ακυρώσουμε την παραγγελία ή να περιμένετε) .
Σε κάποιες «δυσπρόσιτες» περιοχές (μακριά από αστικά κέντρα) τα προϊόντα θα αποστέλλονται με επιπλέον κόστος. Σε περιόδους αιχμής (Αύγουστος, Χριστούγεννα, Πάσχα) οι παραπάνω ημέρες είναι πιθανόν να αυξηθούν.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε εμάς. Εάν περιμένετε από εμάς δέμα και δεν το έχετε παραλάβει εντός πέντε εργασίμων ημερών, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Θα σας ζητηθεί να υπογράψετε για την παραλαβή του δέματος.
Αποστολές ειδών γίνονται μόνο εάν αυτά έχουν εξοφληθεί προκαταβολικά, εκτός εάν πρόκειται για Αντικαταβολή ή για μεταφορική. Δέματα αποστέλλονται μόνο εάν μας έχετε δώσει σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας, καθώς και e mail.
Στις παραγγελίες επί αντικαταβολή πάντα κάνουμε τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας. Τυχόν παραγγελίες επί αντικαταβολή που δεν έχουν τηλέφωνο και e mail, ή σε περίπτωση που δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 2-3 ημερών για επιβεβαίωση της παραγγελίας, δεν αποστέλλονται.
Ακόμη και εάν δεν έχετε επιλέξει αντικαταβολή για την αποστολή της παραγγελίας σας, είναι απαραίτητο να μας δίνετε τηλέφωνο επικοινωνίας πρωινές ώρες (10,00πμ - 3,30μμ) για να μπορεί να επικοινωνήσει η courier ή η μεταφορική μαζί σας για την παράδοση του δέματος, ή για να μπορέσουμε να σας βρούμε σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
Τα προϊόντα που αποστέλλουμε είναι πάντα σε άριστη κατάσταση. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να πακετάρουμε πολύ προσεκτικά και σε ενισχυμένες συσκευασίες τα δέματα, ώστε η διακίνηση των προϊόντων να γίνεται με ασφάλεια και χωρίς απώλειες. Στην ασυνήθιστη περίπτωση που κατά την μεταφορά τα δέμα σας φτάσει με εμφανή αλλοίωση παρακαλούμε να μην το παραλάβετε λέγοντας στο courier ή στην μεταφορική ότι αρνείστε να τα παραλάβετε γιατί φαίνεται κατεστραμένο.
Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα. Σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις, που ο υπολογισμός του κόστους των μεταφορικών είναι λάθος, ή στην περίπτωση που η courier θεωρεί την περιοχή σας «δυσπρόσιτη» θα σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικώς για την διαφορά στα μεταφορικά που θα προκύπτει. · Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν το αποσταλέν προϊόν έχει πρόβλημα. · Έχουμε την θέληση και την πείρα να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προσδοκίες σας.